Dejte ostatním vědět o svých problémech s Linkedin: Napsat komentář
Pokud je Linkedin nefunkční, můžete vyzkoušet několik tipů na řešení problémů, abyste jej znovu zprovoznili. Nejprve zkuste obnovit stránku a odhlásit se a znovu přihlásit. Pokud to nepomůže, zkuste vymazat mezipaměť prohlížeče a restartovat prohlížeč. Můžete se také zkusit přihlásit z jiného prohlížeče nebo zařízení. Pokud žádné z těchto opatření nepomohlo, budete muset možná chvíli počkat, než budou servery společnosti Linkedin opět v provozu. Pokud problém přetrvává, obraťte se na tým zákaznické podpory společnosti Linkedin a požádejte o další pomoc. Měli by vám pomoci problém vyřešit a Linkedin opět zprovoznit.
Když Linkedin nefunguje, může to být frustrující zážitek. Naštěstí existují kroky, které můžete podniknout, abyste odstranili potíže a pokusili se Linkedin znovu zprovoznit. Zde je několik tipů na řešení problémů, které můžete vyzkoušet, když je Linkedin nefunkční: Nejprve zkontrolujte své internetové připojení. Ujistěte se, že jste připojeni ke spolehlivé síti a že je vaše připojení silné a stabilní. Pokud používáte mobilní zařízení, zkontrolujte, zda máte povolena data a zda máte dostatečně silný signál pro připojení k internetu. Pokud jsou všechny tyto kontroly v pořádku, je čas podívat se na samotnou aplikaci Linkedin. Zkontrolujte, zda je aplikace aktuální a zda máte nejnovější verzi. Pokud ne, pusťte se do její aktualizace. Zkuste aplikaci restartovat nebo vymazat mezipaměť a zjistěte, zda to pomůže. Poté se z aplikace odhlaste a znovu se přihlaste, abyste zjistili, zda byl problém vyřešen. Pokud ne, je možná načase obrátit se o pomoc přímo na společnost Linkedin.
David před 8 měsíci
Nefunguje aplikace