Nebyly nalezeny žádné komentáře, buďte první.
Messenger je populární komunikační platforma, kterou vlastní a provozuje Facebook. Umožňuje uživatelům posílat zprávy, sdílet fotografie a videa, provádět hlasové a video hovory a mnoho dalšího. Ale co když se Messenger náhle přestane chovat tak, jak by měl? Zde naleznete několik případů poruch a tipů, jak je vyřešit.
Potíže s připojením
Pokud máte potíže s připojením k Messengeru, zkuste následující kroky:
- Zkontrolujte své připojení k internetu. Zkuste otevřít jinou webovou stránku nebo aplikaci, abyste viděli, zda funguje.
- Restartujte své zařízení. Někdy může být problém vyřešen jednoduše restartováním zařízení.
- Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci Messenger. To může vyřešit jakékoli potíže s aplikací samotnou.
Problémy se zasíláním zpráv
Pokud máte potíže se zasíláním zpráv, mohou být následující tipy užitečné:
- Zkontrolujte, zda máte dostatek úložného prostoru. Pokud je úložiště vašeho zařízení plné, Messenger nemusí být schopen odesílat zprávy.
- Zkontrolujte, zda má aplikace Messenger povolení k odesílání zpráv. To můžete ověřit v nastavení svého zařízení.
Problémy s hlasovými a video hovory
Pokud máte potíže s hlasovými nebo video hovory, zkuste následující:
- Zkontrolujte své mikrofon a kameru. Ujistěte se, že jsou oba funkční a že má Messenger přístup k oběma.
- Zkontrolujte své připojení k internetu. Pro hlasové a video hovory je vyžadováno stabilní připojení.
Problémy s přihlášením
Pokud se nemůžete přihlásit k Messengeru, zkuste toto:
- Zkontrolujte své přihlašovací údaje. Ujistěte se, že jste správně zadali svůj e-mail nebo telefonní číslo a heslo.
- Obnovte své heslo. Pokud jste zapomněli své heslo, můžete ho obnovit pomocí funkce pro obnovu hesla.
Pamatujte, že pokud potíže přetrvávají, měli byste se obrátit na podporu Messengeru pro další pomoc.