Všechny zprávy ohledně Tesco Mobile za posledních 24 hodin

0
Nahlášené výpadky
Nebyl nalezen žádný problém

Mezi nejčastější problémy patří:

Postihnutá města:


Komentáře k Tesco Mobile

Dejte ostatním vědět o svých problémech s Tesco Mobile: Napsat komentář

Kamila před 1 měsícem
Nefungují data. 160 00 Praha 6

Mirek před 1 měsícem
Nejde volat na linku Tesco mobile a nefungují data a přihlášení do aplikace Jablonec nad Nisou

Zdeněk před 1 měsícem
Ztráta připojení k internetu, nemožnost přihlásit do aplikace. 70800 Ostrava

Petr před 1 měsícem
Nefunguje vůbec nic, zmizelo i uložené přihlašovací heslo do aplikace, telefon hlásí neznámé číslo i po restartu. HK 50002

Andrea před 4 měsíci
Nefunguje aplikace tescomobil nejde se přihlásit do samoobsluhy Karviná Ráj

Josef před 6 měsíci
Nefunguje web , nelze se přihlásit do aplikace. 67555 Hrotovice

Tombob před 6 měsíci
Nefunkční web, také se nelze přihlásit v aplikaci. 74727 Kobeřice

Martin před 6 měsíci
Výpadek dobíjení kreditu. 43005 Chomutov

NAPSAT KOMENTÁŘ

O Tesco Mobile

Tesco Mobile je předním poskytovatelem mobilních telefonních služeb ve Velké Británii s širokou škálou plánů a balíčků, které uspokojí všechny potřeby zákazníků. Společnost se zavázala poskytovat vynikající služby zákazníkům a inovativní produkty za skvělé ceny. Nicméně, jako všechny technologie, mohou nastat určité problémy nebo poruchy.

Možné poruchy a jejich řešení u Tesco Mobile

Problémy, které se mohou vyskytnout u Tesco Mobile, se mohou týkat signálu, datových služeb, SMS, volání nebo dokonce samotného zařízení. Následuje několik typických problémů a návrhy na jejich řešení:

1. Problémy se signálem

Je-li signál slabý nebo nekonzistentní, zkontrolujte pokrytí signálu v dané oblasti na webových stránkách Tesco Mobile. Pokud je pokrytí dobré, ale signál je stále slabý, zkuste restartovat telefon nebo přepnout režim letadla.

2. Problémy s datovými službami

Pokud máte problémy s připojením k datům, zkontrolujte nastavení APN telefonu. Mělo by být nastaveno na Tesco Mobile. Pokud ne, změňte to podle pokynů na webových stránkách Tesco Mobile.

3. Problémy s voláním nebo SMS

Pokud máte problémy s odesíláním SMS nebo voláním, zkontrolujte, zda máte dostatek kreditu a zda jsou čísla správně uložena. Pokud problém přetrvává, obraťte se na zákaznickou podporu Tesco Mobile.

V případě jakýchkoli dalších problémů nebo obav doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu Tesco Mobile, která je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mapa výpadku

Dějiny

V současné době jsme pro Tesco Mobile neshromáždili žádnou historii

Podobní dodavatelé