Dejte ostatním vědět o svých problémech s Yelp: Napsat komentář
Yelp je jedním z největších poskytovatelů online recenzí na světě, kde mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti s různými podniky a službami, od restaurací až po opravny automobilů. S více než 100 miliony recenzí z celého světa je Yelp důležitým zdrojem informací pro miliony lidí. Ale co když Yelp nepodaří? Zde jsou některé časté problémy a tipy, jak je vyřešit.
Nejčastějším problémem, se kterým se uživatelé Yelpu setkávají, je problém s připojením. Pokud máte potíže se připojením k Yelpu, zkontrolujte své internetové připojení a vyzkoušejte připojit se k jiným webovým stránkám. Pokud ostatní weby fungují normálně, problém může být na straně Yelp. V takovém případě můžete zkontrolovat stav Yelpu na našem webu.
Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu na Yelpu, zkontrolujte, zda jste správně zadali své přihlašovací údaje. Pokud jste zapomněli své heslo, můžete ho obnovit pomocí funkce "Zapomněli jste heslo?" na přihlašovací stránce Yelpu. Pokud to nepomůže, kontaktujte podporu Yelpu.
Pokud narazíte na chyby na stránkách Yelpu, například při pokusu o psaní recenze nebo hledání podniku, zkuste obnovit stránku nebo vymazat cache a cookies ve vašem prohlížeči. Pokud problém přetrvává, může to být problém na straně Yelpu a měli byste to nahlásit.
Pokud máte potíže s aplikací Yelp na svém mobilním zařízení, zkuste ji nejprve restartovat. Pokud to nepomůže, zkuste odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Pokud se problém stále nevyřeší, kontaktujte podporu Yelpu.
Nezapomeňte, že pokud máte jakékoliv jiné problémy s Yelpem, můžete je vždy nahlásit na našem webu, kde sledujeme výpadky služeb v reálném čase.